2022/07/12، 05:04 PM
گیرکردن شانه بنزین پمپ فرسونگا، خرابی سنسور یا گاورنر، سردرگمی تنظیمات ECU و مشکلات مکانیکی نیز می تواند دلیل این ضعف باشد. برای رفع این نقطه ضعف و بازیابی دیزل ژنراتور، باید با متخصص بازیابی دیزل ژنراتور مشورت کنید.
چرا موتور ژنراتور ضربه می زند؟
برای حل این نکته منفی و دوره بازیابی کیفیت دیزل ژنراتور، باید موارد زیر را مطالعه کنیم:
یاتاقان های اولیه را از نظر شل بودن تست کنید و آنها را مبادله کنید.
چه پین فرسوده یا خورده باشد، آن را تعویض کنید.
لبه ها باید بازرسی شوند و در صورت آسیب دیدگی تغییر کنند.
قسمت زیرین پیستون ها را تست کنید. مشخص کنید که آیا ممکن است دوده وجود داشته باشد.
محورهای ماشین تحریر را تست کنید و آنها را تعویض کنید که آیا معیوب هستند.
اینکه آیا موتور بیش از حد گرم شده است، سیستم خنک کننده و پمپ آب را بررسی کنید.
کرنش روغن ورودی را تست کنید و مطمئن شوید که مسیر روغن مدار و تعمیر آن ضروری است.
سوپاپ ها را تست کنید، سفت هستند یا روغن روی آنها ریخته شده است، چسبندگی سوپاپ ها را از بین ببرید.
چرا دود از اگزوز ژنراتور سیاه است؟
تزریق بنزین بیش از حد است، پمپ بنزین را بررسی کنید.
فیلتر هوا را چه کثیف باشد تعویض کنید.
زمان پاشش بنزین را از نظر کندی تست کنید، در این مورد، پمپ را با سر لوله کج شده روی موتور تنظیم کنید.
سوپاپ ها را از نظر نشتی تست کنید و هنگامی که موتور گرم است آنها را تنظیم کنید.
کل بسته شدن دریچه های دود باید بررسی شود و چه بسیار مهم است، دریچه ها باید آب بندی شوند و نشت آنها برطرف شود.
انژکتورها باید بررسی و سرویس شوند که آیا گرفتگی دارند.
محفظه احتراق را تست کنید و اینکه آیا انژکتورها دوده می گیرند و کثیف می شوند یا خیر، محفظه احتراق را کربن کرده و تعمیر کنید.
چرا دود از اگزوز ژنراتور آبی است؟
موتور روغن سوخته، روی این کیس رینگ های پیستون فرسوده شده و تعمیر اصلی می خواهند.
لاستیک های آب بندی اطلاعات شیر تست.
چرا دود از اگزوز ژنراتور سفید است؟
انژکتورهای معیوب چه مهم، چه سرویس یا تعویض.
کرنش تراکم موتور کم است، در این مورد محل عیب که لبه ها و پیستون ها است را مشخص کنید و آن را بازیابی کنید.
اگزوز موتور ژنراتور
چرا موتور ژنراتور بارها را گرم می کند؟
مقدار مایع داخل سیستم خنک کننده را تست کنید، آیا کم است، به مقدار آن اضافه کنید.
مهر و موم پمپ آب را تست کنید و تسمه مربوط به پمپ آب را بررسی کنید، تسمه پروانه را سفت کنید و آن را تعویض کنید که آیا فرسوده شده است.
مقدار بنزین تزریق شده به سیلندرها را آزمایش کنید و آن را دوباره تنظیم کنید که آیا ضروری است.
ترموستات را تست کنید، خراب است، آن را تعویض کنید.
واشر سرسیلندر را برای آب بندی تست کنید.
رادیاتور را در صورت گرفتگی سرویس کنید.
چرا موتور ژنراتور ضربه می زند؟
برای حل این نکته منفی و دوره بازیابی کیفیت دیزل ژنراتور، باید موارد زیر را مطالعه کنیم:
یاتاقان های اولیه را از نظر شل بودن تست کنید و آنها را مبادله کنید.
چه پین فرسوده یا خورده باشد، آن را تعویض کنید.
لبه ها باید بازرسی شوند و در صورت آسیب دیدگی تغییر کنند.
قسمت زیرین پیستون ها را تست کنید. مشخص کنید که آیا ممکن است دوده وجود داشته باشد.
محورهای ماشین تحریر را تست کنید و آنها را تعویض کنید که آیا معیوب هستند.
اینکه آیا موتور بیش از حد گرم شده است، سیستم خنک کننده و پمپ آب را بررسی کنید.
کرنش روغن ورودی را تست کنید و مطمئن شوید که مسیر روغن مدار و تعمیر آن ضروری است.
سوپاپ ها را تست کنید، سفت هستند یا روغن روی آنها ریخته شده است، چسبندگی سوپاپ ها را از بین ببرید.
چرا دود از اگزوز ژنراتور سیاه است؟
تزریق بنزین بیش از حد است، پمپ بنزین را بررسی کنید.
فیلتر هوا را چه کثیف باشد تعویض کنید.
زمان پاشش بنزین را از نظر کندی تست کنید، در این مورد، پمپ را با سر لوله کج شده روی موتور تنظیم کنید.
سوپاپ ها را از نظر نشتی تست کنید و هنگامی که موتور گرم است آنها را تنظیم کنید.
کل بسته شدن دریچه های دود باید بررسی شود و چه بسیار مهم است، دریچه ها باید آب بندی شوند و نشت آنها برطرف شود.
انژکتورها باید بررسی و سرویس شوند که آیا گرفتگی دارند.
محفظه احتراق را تست کنید و اینکه آیا انژکتورها دوده می گیرند و کثیف می شوند یا خیر، محفظه احتراق را کربن کرده و تعمیر کنید.
چرا دود از اگزوز ژنراتور آبی است؟
موتور روغن سوخته، روی این کیس رینگ های پیستون فرسوده شده و تعمیر اصلی می خواهند.
لاستیک های آب بندی اطلاعات شیر تست.
چرا دود از اگزوز ژنراتور سفید است؟
انژکتورهای معیوب چه مهم، چه سرویس یا تعویض.
کرنش تراکم موتور کم است، در این مورد محل عیب که لبه ها و پیستون ها است را مشخص کنید و آن را بازیابی کنید.
اگزوز موتور ژنراتور
چرا موتور ژنراتور بارها را گرم می کند؟
مقدار مایع داخل سیستم خنک کننده را تست کنید، آیا کم است، به مقدار آن اضافه کنید.
مهر و موم پمپ آب را تست کنید و تسمه مربوط به پمپ آب را بررسی کنید، تسمه پروانه را سفت کنید و آن را تعویض کنید که آیا فرسوده شده است.
مقدار بنزین تزریق شده به سیلندرها را آزمایش کنید و آن را دوباره تنظیم کنید که آیا ضروری است.
ترموستات را تست کنید، خراب است، آن را تعویض کنید.
واشر سرسیلندر را برای آب بندی تست کنید.
رادیاتور را در صورت گرفتگی سرویس کنید.