2022/06/12، 07:30 AM
توان مکانیکی مورد نیاز برای ژنراتور از طریق سوئیچ قدرت احتراق به میل لنگ تولید می شود. این توان مکانیکی در طول القای مغناطیسی توسط ژنراتور به نیروی الکتریکی تبدیل می شود.
القای مغناطیسی با عبور مواد رسانا معادل سیم مسی توسط یک سوژه مغناطیسی ایجاد می شود و با اتصال این سیم به یک مدار کامل، توان تولید شده ممکن است منتقل شود.
ژنراتور خود از دو جزء استاتور و روتور تشکیل شده است، استاتور به سطح ژنراتور متصل است و روتور از سیم پیچ هایی تشکیل شده است که می توانند دور یک هسته آهنی پیچیده شوند و در نتیجه در زمان مشابه با موتور بچرخند. اتصال به میل لنگ .
با عبور ولتاژ توسط سیم پیچ های روتور و ایجاد یک سوژه مغناطیسی که توسط سیم هادی استاتور ایجاد می شود، عبور کرده و ولتاژ تولید می کند.
دیزل ژنراتور شامل چه اجزایی است؟
موتور دیزل (موتور دیزل)
دینام (آلترناتور)
فیلتر هوا (فیلتر هوا)
فیلتر روغن (فیلتر روغن)
فیلتر گاز (فیلتر بنزین)
مخزن گاز (مخزن بنزین)
تنظیم کننده ولتاژ (تنظیم کننده ولتاژ کامپیوتری)
سیستم خنک کننده (سیستم خنک کننده)
مدیریت سیستم (پنل مدیریت)
شارژر باتری (شارژر)
سیستم روغن کاری
موتور دیزل دارای یک سیلندر تنظیم و یک پیستون متحرک است. پیستون توسط گازهای منبسط شده تحت فشار قرار می گیرد، که باعث می شود میل لنگ در نهایت به قدرت مکانیکی در طول فرآیند تبدیل شود.
دینام به عنوان مرکز ژنراتور عمل می کند و اغلب به عنوان Genhead شناخته می شود. این نیرو، توان مکانیکی مجهز شده توسط موتور را به نیروی الکتریکی تبدیل می کند و از یک قسمت مجموعه ای به نام ایستگاه و یک قسمت تغییر دهنده به نام روتور تشکیل شده است. جریان های مغناطیسی و الکتریکی ایجاد می کند که انرژی الکتریکی تولید می کند.
هدف اولیه سیستم بنزین در یک دیزل ژنراتور سازماندهی و ارسال ترکیبی از بنزین و هوا به موتور خودرو است. ترکیب سوخت و هوا باید بر اساس سرعت و بار روی موتور باشد.
موتورهای دیزلی منبع گرما هستند، بنابراین یک سیستم خنک کننده مورد نیاز است. آنها توسط یک خنک کننده مبتنی بر آب که بخشی از موتور است خنک می شوند. مایع خنککننده توسط لولهها به سمت رادیاتور میرود تا گرما را به موتور منتقل کند.برای خرید دیزل ژنراتور میتوانید با ما همراه باشید.
القای مغناطیسی با عبور مواد رسانا معادل سیم مسی توسط یک سوژه مغناطیسی ایجاد می شود و با اتصال این سیم به یک مدار کامل، توان تولید شده ممکن است منتقل شود.
ژنراتور خود از دو جزء استاتور و روتور تشکیل شده است، استاتور به سطح ژنراتور متصل است و روتور از سیم پیچ هایی تشکیل شده است که می توانند دور یک هسته آهنی پیچیده شوند و در نتیجه در زمان مشابه با موتور بچرخند. اتصال به میل لنگ .
با عبور ولتاژ توسط سیم پیچ های روتور و ایجاد یک سوژه مغناطیسی که توسط سیم هادی استاتور ایجاد می شود، عبور کرده و ولتاژ تولید می کند.
دیزل ژنراتور شامل چه اجزایی است؟
موتور دیزل (موتور دیزل)
دینام (آلترناتور)
فیلتر هوا (فیلتر هوا)
فیلتر روغن (فیلتر روغن)
فیلتر گاز (فیلتر بنزین)
مخزن گاز (مخزن بنزین)
تنظیم کننده ولتاژ (تنظیم کننده ولتاژ کامپیوتری)
سیستم خنک کننده (سیستم خنک کننده)
مدیریت سیستم (پنل مدیریت)
شارژر باتری (شارژر)
سیستم روغن کاری
موتور دیزل دارای یک سیلندر تنظیم و یک پیستون متحرک است. پیستون توسط گازهای منبسط شده تحت فشار قرار می گیرد، که باعث می شود میل لنگ در نهایت به قدرت مکانیکی در طول فرآیند تبدیل شود.
دینام به عنوان مرکز ژنراتور عمل می کند و اغلب به عنوان Genhead شناخته می شود. این نیرو، توان مکانیکی مجهز شده توسط موتور را به نیروی الکتریکی تبدیل می کند و از یک قسمت مجموعه ای به نام ایستگاه و یک قسمت تغییر دهنده به نام روتور تشکیل شده است. جریان های مغناطیسی و الکتریکی ایجاد می کند که انرژی الکتریکی تولید می کند.
هدف اولیه سیستم بنزین در یک دیزل ژنراتور سازماندهی و ارسال ترکیبی از بنزین و هوا به موتور خودرو است. ترکیب سوخت و هوا باید بر اساس سرعت و بار روی موتور باشد.
موتورهای دیزلی منبع گرما هستند، بنابراین یک سیستم خنک کننده مورد نیاز است. آنها توسط یک خنک کننده مبتنی بر آب که بخشی از موتور است خنک می شوند. مایع خنککننده توسط لولهها به سمت رادیاتور میرود تا گرما را به موتور منتقل کند.برای خرید دیزل ژنراتور میتوانید با ما همراه باشید.