2023/04/09، 12:31 PM
در بیش از ۷۰ کشور جهان نمایندگی مابه وجود دارد؛ کمپانی مابه به تولید لوازم خانگی آشپزخانه میپردازد. مابه Mabe یک شرکت خصوصی است که ۴۸ درصد آن توسط جنرال الکتریک خریداری شده است. مابقی سهام آن متعلق به سهامداران مکزیکی است که عمده سهام این کمپانی را در اختیار دارند. نیمی از یخچال و اجاق گازهای فروخته شده در مکزیک و یک چهارم بازار فروش لوازم خانگی آشپرخانه در امریکا متعلق به شرکت مابه است. با این حجم از تولیدات وجود مرکزی برای تعمیرات مابه یک نیاز حیاتی مشتریان این برند است. در سالهای اخیر با تغییر سیاستهای ارتباط با مشتری و تمایل به راضی نگه داشتن آنها تمرکز اغلب کمپانیها به اصول مشتریمداری جلب شده است. یکی از سیاستهای حفظ مشتری و راضی نگه داشتن او بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش مابه است. زیرا تحقیقات نشان میدهد که مشتری راضی به مشتری وفادار تبدیل میشود و هزینه حفظ و نگهداری مشتری فعلی بسیار پایینتر از هزینه کردن برا یافتن مشتری جدید است. تعمیر لوازم برقی مابه Mabe همواره به دلیل نبود مرجع مناسب و معتبر امری دشوار بوده و مصرف کنندگان را دچار سختی های بسیاری می کرده؛ اما امروزه نمایندگی مابه با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر این محصول در منزل شما با مقرون به صرفه ترین هزینه می باشد. توجه داشته باشید که در حین خرابی دستگاه حتما از خدمات تعمیرکار رسمی نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه بهره مند شوید تا بعد از رفع مشکل به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مابه بر پایه اصل رضایتمندی مشتریان، قوانین خاص را برای امر تعمیرات وضع کرده است. قوانین شامل موارد زیر میباشند:
استخدام نیروی فنی در زمینه تعمیرات تخصصی، تقویت تکنسین تعمیرکار با توجه به پیشرفتهای شرکت مابه در محصولات، تشکیل کلاسهای تخصصی آزمون و خطا تعمیرات لوازم خانگی مابه به صورت عملی جهت آشنایی کامل نیروها با انواع مشکلات خرابی و خطاها و در نتیجه برقراری تشخیص صحیح جهت راهاندازی سریع دستگاه، شناخت دقیق انواع قطعات به کار رفته در محصولات با توجه به همکاری و مشاوره با شرکت تولیدی برای بررسی درست قطعات در زمان بروز مشکلات احتمالی، راهنمای نصب صحیح، تنظیمات صفحه نمایش، تعمیرات داخلی و خارجی محصول قبل و بعد از عمل عیبیابی در هنگام مراجعه به مقصد مشتری، تهیه لیستهای کسب امتیازات مثبت و منفی تعمیرکاران جهت برقراری تمرکز و حسن انجام کار این افراد، استفاده از به روزترین سیستمهای تعمیراتی جهت عیبیابی قطعی و تعمیری بدون بازگشت، موظف کردن نیروهای فنی تعمیرکار به رعایت شئونات اخلاقی و شغلی در هنگام مراجعه به مقصد مشتری همراه با اعلام رضایت صد در صدی مشتری به نمایندگی مابه، ارائه قیمت مصوب طبق نرخنامه اتحادیه توسط نیروهای تعمیراتی به مراجعهکنندگان طبق دستور مدیریت مرکزی نمایندگی رسمی لوازم خانگی مابه، ارسال گزارشات روزانه به واحد نظارتی نمایندگی تعمیرات مابه جهت کسب امتیاز مشتریمداری، تحویل ضمانتنامه تعمیرات صحیح و استفاده از قطعات اصلی شرکت تولیدی بعد از پایان کار توسط تکنسین تعمیرکار به مشتری و... . بیان واضح و روشن وظایف بیشمار ذکر شده در مطالب بالا توسط تعمیرگاه لوازم خانگی، میتواند یکی از اصلیترین سندهای اثبات صداقت و خدماترسانی بهینه نمایندگی مابه به مراجعهکنندگان و مصرفکنندگان لوازم خانگی مابه باشد. بنابراین با انتخاب قطعی نمایندگی رسمی مابه هیچ ضرری از سمت تعمیرکاران غیرمجاز و مراکز غیرمعتبر به مصرفکنندگان لوازم خانگی این برند وارد نشده و ضمانت افزایش طول عمر این محصولات همیشه برقرار است.
[url=https://www.repairsidebyside.com/mabe?gclid=Cj0KCQjwxMmhBhDJARIsANFGOSsRPvOzFJMMD3Tl1yBMGN7prdeshSDeVpzKdrk4I_jLxLZVpL2Z71kaAhHiEALw_wcB][/url]
استخدام نیروی فنی در زمینه تعمیرات تخصصی، تقویت تکنسین تعمیرکار با توجه به پیشرفتهای شرکت مابه در محصولات، تشکیل کلاسهای تخصصی آزمون و خطا تعمیرات لوازم خانگی مابه به صورت عملی جهت آشنایی کامل نیروها با انواع مشکلات خرابی و خطاها و در نتیجه برقراری تشخیص صحیح جهت راهاندازی سریع دستگاه، شناخت دقیق انواع قطعات به کار رفته در محصولات با توجه به همکاری و مشاوره با شرکت تولیدی برای بررسی درست قطعات در زمان بروز مشکلات احتمالی، راهنمای نصب صحیح، تنظیمات صفحه نمایش، تعمیرات داخلی و خارجی محصول قبل و بعد از عمل عیبیابی در هنگام مراجعه به مقصد مشتری، تهیه لیستهای کسب امتیازات مثبت و منفی تعمیرکاران جهت برقراری تمرکز و حسن انجام کار این افراد، استفاده از به روزترین سیستمهای تعمیراتی جهت عیبیابی قطعی و تعمیری بدون بازگشت، موظف کردن نیروهای فنی تعمیرکار به رعایت شئونات اخلاقی و شغلی در هنگام مراجعه به مقصد مشتری همراه با اعلام رضایت صد در صدی مشتری به نمایندگی مابه، ارائه قیمت مصوب طبق نرخنامه اتحادیه توسط نیروهای تعمیراتی به مراجعهکنندگان طبق دستور مدیریت مرکزی نمایندگی رسمی لوازم خانگی مابه، ارسال گزارشات روزانه به واحد نظارتی نمایندگی تعمیرات مابه جهت کسب امتیاز مشتریمداری، تحویل ضمانتنامه تعمیرات صحیح و استفاده از قطعات اصلی شرکت تولیدی بعد از پایان کار توسط تکنسین تعمیرکار به مشتری و... . بیان واضح و روشن وظایف بیشمار ذکر شده در مطالب بالا توسط تعمیرگاه لوازم خانگی، میتواند یکی از اصلیترین سندهای اثبات صداقت و خدماترسانی بهینه نمایندگی مابه به مراجعهکنندگان و مصرفکنندگان لوازم خانگی مابه باشد. بنابراین با انتخاب قطعی نمایندگی رسمی مابه هیچ ضرری از سمت تعمیرکاران غیرمجاز و مراکز غیرمعتبر به مصرفکنندگان لوازم خانگی این برند وارد نشده و ضمانت افزایش طول عمر این محصولات همیشه برقرار است.
[url=https://www.repairsidebyside.com/mabe?gclid=Cj0KCQjwxMmhBhDJARIsANFGOSsRPvOzFJMMD3Tl1yBMGN7prdeshSDeVpzKdrk4I_jLxLZVpL2Z71kaAhHiEALw_wcB][/url]