سئو چیست؟
نحوه بهینه سازی فهرست کسب و کار گوگل. [color=rgba(222, 0, 0, 0)]سفارش سئوبا بهترین شرکت بهینه سازی سایت[/color]
برای اینکه بیشترین بهره را از فهرست محلی «Google برای کسبوکار » ببرید، باید اطلاعاتی را که اضافه میکنید بهینه کنید یا با آژانسی کار کنید که در سئوی محلی تخصص دارد. هنگام بهینه سازی فهرست خود، می خواهید مطمئن شوید که اطلاعات کسب و کار شما صحیح است و بهترین اطلاعات را در مورد کسب و کار خود درج می کنید.
هنگامی که کسب و کار محلی شما یک فهرست تأیید شده در «Google برای کسب و کار » دارد، مهم است که مطمئن شوید فهرست برای جستجو بهینه شده است.
اجازه دهید مشتریان به شما پیام دهند
مردم مشغول هستند و اغلب به پاسخ های فوری نیاز دارند. تماس یک گزینه است، اما اغلب آنها مردد هستند زیرا نمیخواهند به حالت تعلیق درآیند یا اینکه مجبور به رفتن از طریق منو برای یافتن اطلاعات جزئی شوند.
داشتن گزینه پیام هنگامی که شما را در جستجو پیدا می کنند به آنها این فرصت را می دهد که فوراً اطلاعاتی را دریافت کنند که نمایه شما به آنها کمک نکرده است پیدا کنند. بسیاری از آن را میتوان با استفاده از یک ربات چت که با سؤالات متداول برنامهریزی میکنید (پرسشهای متداول) خودکار کرد، بنابراین لازم نیست در زمان شلوغی یا حتی زمانی که در خانه هستید به پیامها پاسخ دهید.
هنگامی که نمی توانید چت بات را وادار کنید که از پرس و جو مراقبت کند، باید خودتان پاسخ دهید. سعی کنید زمان پاسخگویی را کمتر از 24 ساعت نگه دارید. هر چیزی تمام شود و احتمالاً در به دست آوردن آن مشتری ضرر خواهید کرد.
عنوان/نام شرکت
عنوان فهرست «Google برای کسب و کار » مهمترین چیز در جستجوی Google است. این اولین چیزی است که جستجوگران هنگام یافتن لیست کسب و کار شما در نتایج جستجو می بینند. همچنین این تنها چیزی است که جستجوگران با کلیک بر روی لیست شما در Local Finder می بینند.
مهمترین چیز در عنوان شما نام کسب و کار شما است. آن را در عنوان خود بگنجانید و اطلاعات مکان را نیز درج کنید. گنجاندن مکان کسب و کارتان در عنوانتان می تواند به Google کمک کند تا بفهمد کسب و کار شما چقدر به جستجوگر نزدیک است. وجود نام نادرست شرکت در فهرست کسب و کار من در Google می تواند منجر به کاهش رتبه گوگل و سردرگمی مشتریان شود.
از ویژگی ویژگی های ویژه استفاده کنید
ویژگی های خاصی وجود دارد که شما یا کسب و کارتان دارید که ممکن است توسط گوگل برجسته شود. مواردی مانند کهنهسال بودن یا مالکیت سیاهپوستان ویژگیهایی هستند که افراد ممکن است از آنها قدردانی کنند و بخواهند از آنها حمایت کنند، بنابراین همیشه ایده خوبی است که از این ویژگی برای کمک به برجسته شدن استفاده کنید.
حتی چیزهای ساده تر، مانند داشتن صندلی در فضای باز یا عرشه پشت بام، چیزهایی هستند که باید برای مردم برجسته کنید.
آدرس شرکت
آدرس کسب و کار شما باید آدرس فیزیکی کسب و کار شما باشد و نه یک آدرس مجازی، مانند P.O. جعبه یا آدرس دفتر مجازی
Google My Business Category
قبل از شروع ویرایش فهرست «Google برای کسبوکار »، مهم است که توجه داشته باشید که Google فهرستی از بیش از 800 دسته دارد که میتوانید از بین آنها برای برچسبگذاری کسبوکار خود انتخاب کنید. اگر دسته کسبوکارتان را نمیبینید، میتوانید درخواست اضافه شدن آن را بدهید.
در این بخش، مطمئن شوید که دستهای را انتخاب کردهاید که بهترین نوع کسبوکار شما را توصیف میکند. اگر یک کسب و کار محلی اداره می کنید، باید مرتبط ترین دسته را انتخاب کنید.
ساعات عملکرد
گوگل میخواهد ساعتهای کار برای کسب و کار شما را بداند. این اطلاعات نه تنها برای Google ارزشمند است، بلکه برای مشتریان بالقوه ای که به دنبال کسب و کار شما هستند نیز ارزشمند است.
اطلاعات ساعات کاری می تواند شامل روزهای هفته، ساعت روز و هر ساعت خاصی باشد که ممکن است داشته باشید.
شماره تلفن
شماره تلفن فهرستشده در نمایه «Google برای کسبوکار من» باید همان شمارهای باشد که برای پاسخ دادن به تماسهای تلفنی خود استفاده میکنید. اگر میخواهید چندین شماره تلفن اضافه کنید، میتوانید از برنامه افزودنی تماس «Google برای کسبوکار من» استفاده کنید.
نحوه بهینه سازی فهرست کسب و کار گوگل. [color=rgba(222, 0, 0, 0)]سفارش سئوبا بهترین شرکت بهینه سازی سایت[/color]
برای اینکه بیشترین بهره را از فهرست محلی «Google برای کسبوکار » ببرید، باید اطلاعاتی را که اضافه میکنید بهینه کنید یا با آژانسی کار کنید که در سئوی محلی تخصص دارد. هنگام بهینه سازی فهرست خود، می خواهید مطمئن شوید که اطلاعات کسب و کار شما صحیح است و بهترین اطلاعات را در مورد کسب و کار خود درج می کنید.
هنگامی که کسب و کار محلی شما یک فهرست تأیید شده در «Google برای کسب و کار » دارد، مهم است که مطمئن شوید فهرست برای جستجو بهینه شده است.
اجازه دهید مشتریان به شما پیام دهند
مردم مشغول هستند و اغلب به پاسخ های فوری نیاز دارند. تماس یک گزینه است، اما اغلب آنها مردد هستند زیرا نمیخواهند به حالت تعلیق درآیند یا اینکه مجبور به رفتن از طریق منو برای یافتن اطلاعات جزئی شوند.
داشتن گزینه پیام هنگامی که شما را در جستجو پیدا می کنند به آنها این فرصت را می دهد که فوراً اطلاعاتی را دریافت کنند که نمایه شما به آنها کمک نکرده است پیدا کنند. بسیاری از آن را میتوان با استفاده از یک ربات چت که با سؤالات متداول برنامهریزی میکنید (پرسشهای متداول) خودکار کرد، بنابراین لازم نیست در زمان شلوغی یا حتی زمانی که در خانه هستید به پیامها پاسخ دهید.
هنگامی که نمی توانید چت بات را وادار کنید که از پرس و جو مراقبت کند، باید خودتان پاسخ دهید. سعی کنید زمان پاسخگویی را کمتر از 24 ساعت نگه دارید. هر چیزی تمام شود و احتمالاً در به دست آوردن آن مشتری ضرر خواهید کرد.
عنوان/نام شرکت
عنوان فهرست «Google برای کسب و کار » مهمترین چیز در جستجوی Google است. این اولین چیزی است که جستجوگران هنگام یافتن لیست کسب و کار شما در نتایج جستجو می بینند. همچنین این تنها چیزی است که جستجوگران با کلیک بر روی لیست شما در Local Finder می بینند.
مهمترین چیز در عنوان شما نام کسب و کار شما است. آن را در عنوان خود بگنجانید و اطلاعات مکان را نیز درج کنید. گنجاندن مکان کسب و کارتان در عنوانتان می تواند به Google کمک کند تا بفهمد کسب و کار شما چقدر به جستجوگر نزدیک است. وجود نام نادرست شرکت در فهرست کسب و کار من در Google می تواند منجر به کاهش رتبه گوگل و سردرگمی مشتریان شود.
از ویژگی ویژگی های ویژه استفاده کنید
ویژگی های خاصی وجود دارد که شما یا کسب و کارتان دارید که ممکن است توسط گوگل برجسته شود. مواردی مانند کهنهسال بودن یا مالکیت سیاهپوستان ویژگیهایی هستند که افراد ممکن است از آنها قدردانی کنند و بخواهند از آنها حمایت کنند، بنابراین همیشه ایده خوبی است که از این ویژگی برای کمک به برجسته شدن استفاده کنید.
حتی چیزهای ساده تر، مانند داشتن صندلی در فضای باز یا عرشه پشت بام، چیزهایی هستند که باید برای مردم برجسته کنید.
آدرس شرکت
آدرس کسب و کار شما باید آدرس فیزیکی کسب و کار شما باشد و نه یک آدرس مجازی، مانند P.O. جعبه یا آدرس دفتر مجازی
Google My Business Category
قبل از شروع ویرایش فهرست «Google برای کسبوکار »، مهم است که توجه داشته باشید که Google فهرستی از بیش از 800 دسته دارد که میتوانید از بین آنها برای برچسبگذاری کسبوکار خود انتخاب کنید. اگر دسته کسبوکارتان را نمیبینید، میتوانید درخواست اضافه شدن آن را بدهید.
در این بخش، مطمئن شوید که دستهای را انتخاب کردهاید که بهترین نوع کسبوکار شما را توصیف میکند. اگر یک کسب و کار محلی اداره می کنید، باید مرتبط ترین دسته را انتخاب کنید.
ساعات عملکرد
گوگل میخواهد ساعتهای کار برای کسب و کار شما را بداند. این اطلاعات نه تنها برای Google ارزشمند است، بلکه برای مشتریان بالقوه ای که به دنبال کسب و کار شما هستند نیز ارزشمند است.
اطلاعات ساعات کاری می تواند شامل روزهای هفته، ساعت روز و هر ساعت خاصی باشد که ممکن است داشته باشید.
شماره تلفن
شماره تلفن فهرستشده در نمایه «Google برای کسبوکار من» باید همان شمارهای باشد که برای پاسخ دادن به تماسهای تلفنی خود استفاده میکنید. اگر میخواهید چندین شماره تلفن اضافه کنید، میتوانید از برنامه افزودنی تماس «Google برای کسبوکار من» استفاده کنید.
