ارسالها: 1,368
موضوعها: 525
تاریخ عضویت: Jul 2018
اعتبار:
2
محل زندگی: gorgan
جنسیت: مرد
Thanks: 316
Given 97 thank(s) in 84 post(s)
توضیحات راکاستار پیرامون بهبودهای فیزیک و انیمیشن در Red Dead Redemption 2
دیگر چیزی به عرضهی بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و شرکت راکاستار گیمز (Rockstar Games) نیز با علم به این موضوع، طرفداران خود را با انتشار اخبار و اطلاعات جدید حسابی هایپ کرده است. حال به تازگی این شرکت در مورد تغییرات موتور Euphoria و بهبود انیمیشنهای بازی صحبت کرده است.
اگر به خاطر داشته باشید، موتور Rage شرکت راکاستار توانست تا انیمیشنهای خارق العادهی بازی Grand Theft Auto IV را با کمک موتور Euphoria به نمایش در بیاورد. این تکنولوژی به توسعه دهندگان اجازه داد تا با طراحی الگوریتمهایی خاص، انیمیشنهایی را خلق کنند که بسیار مشابه واقعیت بودند. متاسفانه عدم تاکید برروی استفاده از این تکنولوژی در بازی GTAV تعدادی از طرفداران را نا امید کرد.
اما شرایط عنوان Red Dead Redemption 2 متفاوت است. با توجه به کیفیت فیزیک و همچنین انیمیشنهای به نمایش گذاشته شده در تریلرهای بازی، به نظر میرسد راکاستار باز هم به خوبی از Euphoria استفاده کرده است.
در واقع آقای فیل هوکر (Phil Hooker)، مدیر تکنولوژی راکاستار نورث (Rockstar North)، در طی مصاحبهای با VG247 ادعا کرد که برای طبیعیتر و واقعیتر کردن بازی، سیستم انیمیشنهای استفاده شده در بازی “به کلی دچار تغییر شده است”. البته برای برجستهتر کردن ویژگیهای سیستم جدید، وی مثالهایی را برای شرایط مختلف ارائه داد.
نقل قول: ما به طور خاص از Euphoria برای بهبود واکنشهای مبتنی بر فیزیک حیوانات و انسانها استفاده کردیم و واقعاً آن را برروی Red Dead Redemption 2 به تکامل رساندیم.
برای مثال، اگر اسب یک سوارکار تیر بخورد، چندین پیامد واقعگرایانه اتفاق خواهد افتاد. ممکن است سوارکار از روی اسب بیافتد، توسط اسب خود برروی زمین کشیده شود و یا حتی زیر یک اسب مرده گیر کرده و مجبور شود تا برای رهایی تلاش کند.
حالا زمانی که دشمنان زخمی شوند، عکس العملهای متفاوتی را نشان میدهند. اگر بخواهید یک دشمن را با طناب خود دستگیر کنید، در برخی موارد آنها تلاش میکنند تا به طناب برسند و یا برای آزاد شدن چندین گلوله شلیک میکنند. همهی اینها برای این هستند که آن افتادنهای کلاسیک وسترن که در بازی اول نیز بودند را بهبود دهیم. برخی از جالبترین استفادههای این سیستم در نشان دادن تاثیر گذارتر برخورد انسانها و حیوانات است؛ این ویژگی باعث میشود تا برخورد اسب شما با وسایل نقلیه، درختها و ساختمانها، حس پراسترسی را داشته باشد. این بخشی از هدف بزرگ ماست تا کاری کنیم که همیشه حس کنید به صورت فیزیکی در دنیای بازی هستید و اینکه هر گونه بیاحتیاطی نسبت به حیوان خود، عواقبی را در پی خواهد داشت.
البته Euphoria تنها بخشی از نحوهی شبیه سازی و ساختن انیمیشن برای شخصیتها است. جدای از آن، ما برای ساخت رفتار واقعی و دقیقتر حیوانات و انسانها به طور کلی سیستم انیمیشنهای خود را تغییر دادهایم.
آقای هوکر در طی همین مصاحبه در مورد تغییرات هوش مصنوعی نیز توضیحاتی را ارائه داده است. جزئیات بیشتر را از اینجا دنبال کنید.
ما را درشبکه ها اجتماعی دنبایل کنید
آیدی کانال سورنا @gnsorena
آیدی اینستاگرام @gnsorena