2020/12/26، 03:36 PM
آگاهی از برند به معنی آگاه کردن مشتریان از کسب و کار ما است. هر کسب و کاری بازار هدف مخصوص به خود را دارد که باید با توجه به پرسونای خودش، مشتریان خود را شناسایی کند.
برای آگاهی از برند روشهای مختلفی وجود دارد که عبارتند از:
چطور پرسونای خود را پیدا کنیم؟
پرسونا به معنی ویژگی های شخصیتی مشتریان هدف است. برای مثال یک آموزشگاه کامپیوتر که دوره های مختلف درسی کامپیوتر را برگزار میکند را در نظر بگیرید. مشتریان هدف این آموزشگاه، دانشجویان و افراد شاغلی در حوزه کامپیوتر است که میخواهند مهارتهای خود را در این زمینه پرورش دهند. بنابراین وقتی پرسونا شناسایی شد، راحتتر تصمیم میگیریم که این دانشجویان در کدام بسترهای تبلیغاتی بیشتر حضور دارند؟ برای مثال در پیجهای دانشگاهها، سایتهای آموزشی و ....
برای آگاهی از برند روشهای مختلفی وجود دارد که عبارتند از:
- تبلیغات اینترنتی در سایتها
- تبلیغات بنری
- تبلیغات در شبکههای اجتماعی
- تبلیغات همسان
- تبلیغات در بانکهای مشاغل
چطور پرسونای خود را پیدا کنیم؟
پرسونا به معنی ویژگی های شخصیتی مشتریان هدف است. برای مثال یک آموزشگاه کامپیوتر که دوره های مختلف درسی کامپیوتر را برگزار میکند را در نظر بگیرید. مشتریان هدف این آموزشگاه، دانشجویان و افراد شاغلی در حوزه کامپیوتر است که میخواهند مهارتهای خود را در این زمینه پرورش دهند. بنابراین وقتی پرسونا شناسایی شد، راحتتر تصمیم میگیریم که این دانشجویان در کدام بسترهای تبلیغاتی بیشتر حضور دارند؟ برای مثال در پیجهای دانشگاهها، سایتهای آموزشی و ....