2021/04/29، 07:28 AM
از طراحی DIY تا کار با یک طراح گرافیک یا آژانس ، هزینه یک لوگو می تواند از 2 دلار تا 2500 دلار باشد ، و چندین گزینه در این بین وجود دارد. گزینه های میان رده شامل خرید آرم از یک سازنده آنلاین آرم (شروع از 20 دلار) یا وب سایت تأمین منابع مالی طراحی (با شروع 99 دلار) است. اما واقعیت این است که متغیرهای زیادی وجود دارد که عامل اصلی پرداخت هزینه شما برای طراحی لوگو است. این مواردی است که شما باید قبل از انتخاب نحوه ساخت آرم خود بدانید. سفر آرم سازی طراحی یک آرم با یا بدون پشتیبانی خارجی روندی تکراری و چند مرحله ای است که می تواند شامل تحقیق ، طوفان مغزی ، طرح و چندین مفهوم طراحی باشد. به همین دلیل بسته های آرم سفارشی می توانند نه تنها از نظر قیمت - از نسبتاً آزاد تا چند هزار دلار - بلکه از زمان و تلاش لازم برای انجام کار نیز برخوردار باشند. قبل از غواصی ، یک قدم به عقب برگردید تا بفهمید چگونه از آن آرم در کانال ها و برنامه های مارک دار استفاده خواهید کرد. آیا آرم شما فقط به صورت دیجیتالی زندگی می کند یا قصد چاپ آن روی کارت های بازرگانی و سایر مواد بازاریابی را دارید؟ پاسخ به این سوال می تواند نوع قالب فایل آرم و تنوع رنگی را که شما نیاز دارید تغییر دهد. بیایید با توضیح شروع کنیم که دو دسته اصلی از پرونده های تصویری وجود دارد: شطرنجی و بردار . پرونده های رستر با DPI (نقطه در اینچ) اندازه گیری می شوند و دارای پسوند پرونده .jpg ، .png یا .gif هستند. از آنجا که پرونده های شطرنجی بر اساس یک شبکه پیکسلی ساخته شده اند ، هنگام تغییر اندازه تصویر ، خطر تحریف لوگوی شما وجود دارد. از طرف دیگر ، فایلهای برداری بدون از دست دادن کیفیت - از یک عکس پروفایل اینستاگرام گرفته تا یک آگهی ایستگاه مترو ، در هر اندازه قابل اندازه گیری هستند. آنها می توانند در برنامه های مختلف باز ، ویرایش و ذخیره شوند و دارای پسوند پرونده .ai ، .eps ، .svg یا .pdf باشند. اگرچه می توانید یک فایل شطرنجی با وضوح بالا برای شما مناسب سازد ، اما برای همه برنامه ها ایده آل نیستند. فایل های برداری همان چیزی است که شما می خواهید مطمئن شوید آرم شما در دارایی های مارک دار شگفت انگیز به نظر می رسد. و وقتی نوبت به تنوع رنگ می رسد ، اطمینان حاصل کنید که نسخه های روشن ، تیره و تمام رنگی از آرم خود را برای نیازهای برند خود و همچنین نسخه هایی با پس زمینه شفاف دریافت می کنید. گزینه های صادراتی رنگ نیز می تواند محدوده داشته باشد: RGB برای آرم های نمایش داده شده به صورت دیجیتال استفاده می شود و CMYK برای محصولات چاپی بهترین است (Pantone می تواند برای هر دو کار کند). سرت رو چرخانده؟ نگران نباشید - ما در اینجا هستیم تا شما را در هزینه ساخت یک آرم و آنچه هر نوع بسته شامل آن است راهنمایی کنیم. گزینه 1: خودتان این کار را انجام دهید اگر به دنبال انعطاف پذیری طراحی خود هستید ، ممکن است بخواهید در ساخت آرم خود ضربه ای بزنید. اما ایجاد طرحی متناسب با برند شما و قابل استفاده در بین کانال ها یک چالش است. بیشترین هزینه صرف وقت خودتان برای ساختن یک لوگو روی کاغذ و انتخاب نرم افزار مناسب طراحی برای زنده کردن طرح است. خودتان این کار را انجام دهید ما می خواهیم به شما هشدار دهیم دلیلی وجود دارد که چرا مردم برای طراحی آرم هزینه می کنند. این کار آسان نیست ، به خصوص بدون پس زمینه در طراحی. خبر خوب؟
https://armonamad.blogsky.com/
https://armonamad.blogsky.com/