2022/06/26، 08:57 AM
هنگامی که موتور بالاتر از سرعت تعیین شده کار می کند، مقدار گاز تزریق شده کاهش می یابد و موتور کند می شود. هنگامی که سرعت موتور خیلی کم است، مقدار گاز تزریق شده افزایش می یابد تا آن را به سرعت تنظیم شده بازگرداند. آنها با انتقال محرک یا تغییر مقدار تزریق گاز برای موتورهای دارای ریل گسترده یا انژکتورهای تک، مقدار گاز را تغییر می دهند.
چگونه دیزل ژنراتور گاورنر کار می کند
عملکرد آن تنظیم مکانیکی عرضه گاز با تغییر بار خارجی موتور دیزل در تغییر سرعت مورد نیاز موتور دیزل است تا سرعت موتور در درجه اول ثابت بماند.
هنگامی که موتور دیزل ماشینهای گاورنر دیزل ژنراتور چیست و چه تاثیری بر قیمت دیزل ژنراتور دارد کار متفاوتی را به حرکت در میآورد (مثل توربینها، پمپها و غیره)، چه گشتاور خروجی با گشتاور مورد نیاز ماشین کار برای شکست دادن مقاومت کار یکسان باشد، موتور در حالت ملایم است.
چه گشتاور مقاومتی از گشتاور خروجی بیشتر شود، سرعت موتور دیزل کاهش مییابد و موتور دیزل کار نمیکند.
هنگامی که گشتاور خروجی بزرگتر از مقاومت دوم باشد، سرعت چرخش افزایش می یابد. اگر تعادل جدیدی حاصل نشود، سرعت چرخش همچنان ادامه مییابد.
در نتیجه مقاومت تغییرات مداوم ماشین کار با تغییر موقعیت های کاری، برای اپراتور غیرقابل تصور است که تامین گاز را با حساسیت و در یک روش زمان بندی شده تنظیم کند.
در این رویکرد، سرعت موتور دیزل به شدت در نوسان است و در نتیجه، بر عملکرد سنتی ماشینهای کار تأثیر میگذارد. متعاقباً موتورهای دیزلی تجهیزات ساختمانی باید با گاورنر تجهیز شوند. همچنین، در نتیجه ویژگیهای خود پمپ اسپری دیزل، حفظ پایداری در سرعتهای بیش از حد ساده نیست و ممکن است به سادگی از آن فراتر رود. متعاقباً، این نیمه باید روی موتور دیزل قرار داده شود تا سرعت بیکاری آن ثابت بماند و پدیده ماشین های پرنده در سرعت های بیش از حد متوقف شود.
اشکال گاورنر در موتورهای ژنراتور
بر اساس طبقه بندی کاملاً متفاوت مکانیزم تنظیم گاورنر، می توان آن را به 4 نوع تقسیم کرد: مرتب سازی مکانیکی، مرتب سازی هیدرولیک، مرتب سازی پنوماتیک و مرتب سازی دیجیتال.
فرماندار مکانیکی
مرتب سازی مکانیکی بهترین و کم هزینه ترین نوع موجود برای موتورهای دیزل ژنراتور است. معمولاً برای موتورهایی بدون نیاز به آلودگی هوا (بهینه شده برای گاز) استفاده می شود. در یک واحد مکانیکی، گاورنر از مجموعه ای از فنرها برای مدیریت مقدار گاز تزریق شده برای حفظ سرعت در درجه ای بی امان استفاده می کند. این نیمه فقط از سرعت خاص موتور آگاه نیست، فقط از زیاد یا کم بودن آن آگاه است و عمدتاً بر اساس آن به صورت مکانیکی اصلاح می کند.
فواید
قیمت پایین
ساده ترین نوع برای بازیابی
در صورت تمایل، معمولاً میتوان آن را به دیجیتال ارتقا داد.
معایب
قدیمیتر، غیرقابل استفاده، چه محدوده انتشار کم مورد نیاز باشد.
تنظیم سرعت برای تغییرات دیجیتال مشکل ساز است.
چگونه دیزل ژنراتور گاورنر کار می کند
عملکرد آن تنظیم مکانیکی عرضه گاز با تغییر بار خارجی موتور دیزل در تغییر سرعت مورد نیاز موتور دیزل است تا سرعت موتور در درجه اول ثابت بماند.
هنگامی که موتور دیزل ماشینهای گاورنر دیزل ژنراتور چیست و چه تاثیری بر قیمت دیزل ژنراتور دارد کار متفاوتی را به حرکت در میآورد (مثل توربینها، پمپها و غیره)، چه گشتاور خروجی با گشتاور مورد نیاز ماشین کار برای شکست دادن مقاومت کار یکسان باشد، موتور در حالت ملایم است.
چه گشتاور مقاومتی از گشتاور خروجی بیشتر شود، سرعت موتور دیزل کاهش مییابد و موتور دیزل کار نمیکند.
هنگامی که گشتاور خروجی بزرگتر از مقاومت دوم باشد، سرعت چرخش افزایش می یابد. اگر تعادل جدیدی حاصل نشود، سرعت چرخش همچنان ادامه مییابد.
در نتیجه مقاومت تغییرات مداوم ماشین کار با تغییر موقعیت های کاری، برای اپراتور غیرقابل تصور است که تامین گاز را با حساسیت و در یک روش زمان بندی شده تنظیم کند.
در این رویکرد، سرعت موتور دیزل به شدت در نوسان است و در نتیجه، بر عملکرد سنتی ماشینهای کار تأثیر میگذارد. متعاقباً موتورهای دیزلی تجهیزات ساختمانی باید با گاورنر تجهیز شوند. همچنین، در نتیجه ویژگیهای خود پمپ اسپری دیزل، حفظ پایداری در سرعتهای بیش از حد ساده نیست و ممکن است به سادگی از آن فراتر رود. متعاقباً، این نیمه باید روی موتور دیزل قرار داده شود تا سرعت بیکاری آن ثابت بماند و پدیده ماشین های پرنده در سرعت های بیش از حد متوقف شود.
اشکال گاورنر در موتورهای ژنراتور
بر اساس طبقه بندی کاملاً متفاوت مکانیزم تنظیم گاورنر، می توان آن را به 4 نوع تقسیم کرد: مرتب سازی مکانیکی، مرتب سازی هیدرولیک، مرتب سازی پنوماتیک و مرتب سازی دیجیتال.
فرماندار مکانیکی
مرتب سازی مکانیکی بهترین و کم هزینه ترین نوع موجود برای موتورهای دیزل ژنراتور است. معمولاً برای موتورهایی بدون نیاز به آلودگی هوا (بهینه شده برای گاز) استفاده می شود. در یک واحد مکانیکی، گاورنر از مجموعه ای از فنرها برای مدیریت مقدار گاز تزریق شده برای حفظ سرعت در درجه ای بی امان استفاده می کند. این نیمه فقط از سرعت خاص موتور آگاه نیست، فقط از زیاد یا کم بودن آن آگاه است و عمدتاً بر اساس آن به صورت مکانیکی اصلاح می کند.
فواید
قیمت پایین
ساده ترین نوع برای بازیابی
در صورت تمایل، معمولاً میتوان آن را به دیجیتال ارتقا داد.
معایب
قدیمیتر، غیرقابل استفاده، چه محدوده انتشار کم مورد نیاز باشد.
تنظیم سرعت برای تغییرات دیجیتال مشکل ساز است.