2022/11/09، 07:53 AM
ممکن است وسوسه شوید که حرفه ای ها را دور بزنید و خودتان بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام دهید. با این حال، اگر در یک صنعت رقابتی هستید، رسیدن به موفقیت به تنهایی بسیار دشوار خواهد بود. به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی می خواهد برای سؤالاتی مانند 'وکلا نزدیک من' یا 'وکیل قراردادی' رتبه بالایی کسب کند. با این حال، ممکن است بسیاری از شرکتهای حقوقی نیز برای دیده شدن توليد محتوا با هم رقابت کنند و پیشی گرفتن از رقبا بدون دانش و تجربه متخصص میتواند بسیار دشوار باشد.
نکته دیگر زمان و وسعت مهارت های مورد نیاز برای اجرای مداوم و موفقیت آمیز سئو است. یک برنامه سئو سفارش تولید محتوا موفق نیاز به ترکیبی از مهارت های متنوع دارد که عبارتند از:
HTML
جاوا اسکریپت
CSS
توسعه محتوا
طراحی خلاقانه
استراتژی وب
فیلمبرداری
UX/UI
روابط عمومی
همچنین جستجو و حفظ ارتباطات رسانه ای و مشارکت با رسانه های معتبر دشوار است. اینها زمانی مهم می شوند که نیاز به کسب اقتدار و اعتماد به خود داشته باشید. به سادگی منطقی نیست که یک کسب و کار خود را خارج از کسب و کار اصلی خود گسترش دهد.
چه نوع خدمات سئو وجود دارد؟
سئو چیست به زبان ساده مختلفی وجود دارد و در نهایت باید متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. بیایید خلاصه ای از ظاهر یک برنامه جامع سئو را بررسی کنیم.
تعریف هدف
گاهی اوقات سخت ترین مرحله این است که بدانید برنامه سئو خود را از کجا شروع کنید. در نهایت، همه چیز به اهداف شما خواهد رسید. اگر یک راه حل SaaS در یک جایگاه متمرکز دارید، هدف شما ممکن است افزایش آگاهی از نام تجاری خود و جلب توجه در صفحات محصول شما باشد. از سوی دیگر، اگر یک ناشر هستید، هدف شما ممکن است افزایش رتبه و ترافیک در جستجوهای جستجو با ویژگی محلی باشد. متخصصان سئو و دیجیتال با تجربه می توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند و برنامه خود را در مسیر درست هدایت کنند.
ممیزی فنی سایت
ممیزی سئو سایت به تمام اجزای فنی در وب سایت شما نگاه می کند که ممکن است بر نحوه قضاوت یک موتور جستجو برای صفحه شما تأثیر بگذارد. این به یک وب سایت خلاصه می شود:
خزیدن: آیا خزنده موتور جستجو می تواند محتوای وب سایت شما را پیدا کند و به آن دسترسی پیدا کند؟
Indexability: آیا صفحات شما واقعاً در موتورهای جستجو نمایه می شوند؟
تجربه کاربری: آیا صفحات شما به سرعت در هر دستگاهی بارگیری می شود؟ آیا پاپ آپ وجود دارد؟
ممیزی سایت شامل خزیدن در وب سایت شما، تجزیه و تحلیل کد و بسیاری از تست های تشخیصی است. غالباً هزاران مورد وجود دارد که از ممیزی سایت بیرون می آیند، اما کارشناسان سئو به شما در اولویت بندی کمک می کنند.
استراتژی کلمه کلیدی
مهم است که پیشنهاد کسب و کار خود را با آنچه که مردم در موتورهای جستجو جستجو می کنند، هماهنگ کنید. خدمات استراتژی کلمات کلیدی به درک عمیقی از تجارت و رفتار کاربر نیاز دارند. این شامل تجزیه و تحلیل روند حجم کلمات کلیدی ماهانه، تجزیه و تحلیل رقابتی، تجزیه و تحلیل SERP و اولویت بندی است. نتیجه نهایی یک استراتژی کلمه کلیدی هدفمند است که پایه و اساس موفقیت سئو را فراهم می کند.
تحلیل محتوا و استراتژی
محتوای با کیفیت بالا، وب سایت شما را به عنوان یک مرجع معرفی می کند و برای هدایت ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه ضروری است. استراتژی محتوا معمولاً از استراتژی کلمه کلیدی شما هدایت می شود و شامل تجزیه و تحلیل شکاف محتوا می شود. این امکان وجود دارد که محتوای باکیفیت مورد نیاز برای رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی هدف خود را نداشته باشید. تحلیل محتوا و استراتژی به شما نقشه راه رسیدن به رتبه های بالاتر را می دهد.
بهینه سازی روی صفحه
این سرویسها محتوایی را که از قبل برای کلمات کلیدی و مضامینی که میخواهید رتبهبندی کنید، بهینه میکنند. اقدامات شامل به روز رسانی عنوان، افزودن کلمات کلیدی هدفمند به کپی اصلی، استفاده از تصاویر جذاب و بهینه سازی طرح بندی صفحه برای تعامل است.
بهینه سازی خارج از سایت
عوامل خارج از وب سایت شما نیز بر رتبه شما تأثیر می گذارد. اینها شامل تعداد بک لینک های اشاره شده به سایت شما از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد، بهینه سازی کسب و کار گوگل، مدیریت شهرت، بهینه سازی سایت بررسی، و بهبود دارایی رسانه های اجتماعی است. هنگامی که محتوای عالی دارید، بهینه سازی خارج از سایت به تقویت محتوای شما و در نهایت افزایش ترافیک موتورهای جستجو کمک می کند.
گزارش نویسی
بدون گزارش و ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد، هرگز تاثیر کامل تلاش های سخت خود را نخواهید فهمید. کارشناسان سئو به طور مداوم رتبهبندی کلمات کلیدی، ترافیک سایت ارگانیک، روند جستجو، بک لینکها و تستهای تشخیصی را برای اندازهگیری و یادگیری از ابتکارات سئوی شما نظارت میکنند. نظارت زیاد است و همه ابزارها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. با همکاری با متخصصین در این زمینه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی زیادی کنید.
نکته دیگر زمان و وسعت مهارت های مورد نیاز برای اجرای مداوم و موفقیت آمیز سئو است. یک برنامه سئو سفارش تولید محتوا موفق نیاز به ترکیبی از مهارت های متنوع دارد که عبارتند از:
HTML
جاوا اسکریپت
CSS
توسعه محتوا
طراحی خلاقانه
استراتژی وب
فیلمبرداری
UX/UI
روابط عمومی
همچنین جستجو و حفظ ارتباطات رسانه ای و مشارکت با رسانه های معتبر دشوار است. اینها زمانی مهم می شوند که نیاز به کسب اقتدار و اعتماد به خود داشته باشید. به سادگی منطقی نیست که یک کسب و کار خود را خارج از کسب و کار اصلی خود گسترش دهد.
چه نوع خدمات سئو وجود دارد؟
سئو چیست به زبان ساده مختلفی وجود دارد و در نهایت باید متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. بیایید خلاصه ای از ظاهر یک برنامه جامع سئو را بررسی کنیم.
تعریف هدف
گاهی اوقات سخت ترین مرحله این است که بدانید برنامه سئو خود را از کجا شروع کنید. در نهایت، همه چیز به اهداف شما خواهد رسید. اگر یک راه حل SaaS در یک جایگاه متمرکز دارید، هدف شما ممکن است افزایش آگاهی از نام تجاری خود و جلب توجه در صفحات محصول شما باشد. از سوی دیگر، اگر یک ناشر هستید، هدف شما ممکن است افزایش رتبه و ترافیک در جستجوهای جستجو با ویژگی محلی باشد. متخصصان سئو و دیجیتال با تجربه می توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند و برنامه خود را در مسیر درست هدایت کنند.
ممیزی فنی سایت
ممیزی سئو سایت به تمام اجزای فنی در وب سایت شما نگاه می کند که ممکن است بر نحوه قضاوت یک موتور جستجو برای صفحه شما تأثیر بگذارد. این به یک وب سایت خلاصه می شود:
خزیدن: آیا خزنده موتور جستجو می تواند محتوای وب سایت شما را پیدا کند و به آن دسترسی پیدا کند؟
Indexability: آیا صفحات شما واقعاً در موتورهای جستجو نمایه می شوند؟
تجربه کاربری: آیا صفحات شما به سرعت در هر دستگاهی بارگیری می شود؟ آیا پاپ آپ وجود دارد؟
ممیزی سایت شامل خزیدن در وب سایت شما، تجزیه و تحلیل کد و بسیاری از تست های تشخیصی است. غالباً هزاران مورد وجود دارد که از ممیزی سایت بیرون می آیند، اما کارشناسان سئو به شما در اولویت بندی کمک می کنند.
استراتژی کلمه کلیدی
مهم است که پیشنهاد کسب و کار خود را با آنچه که مردم در موتورهای جستجو جستجو می کنند، هماهنگ کنید. خدمات استراتژی کلمات کلیدی به درک عمیقی از تجارت و رفتار کاربر نیاز دارند. این شامل تجزیه و تحلیل روند حجم کلمات کلیدی ماهانه، تجزیه و تحلیل رقابتی، تجزیه و تحلیل SERP و اولویت بندی است. نتیجه نهایی یک استراتژی کلمه کلیدی هدفمند است که پایه و اساس موفقیت سئو را فراهم می کند.
تحلیل محتوا و استراتژی
محتوای با کیفیت بالا، وب سایت شما را به عنوان یک مرجع معرفی می کند و برای هدایت ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه ضروری است. استراتژی محتوا معمولاً از استراتژی کلمه کلیدی شما هدایت می شود و شامل تجزیه و تحلیل شکاف محتوا می شود. این امکان وجود دارد که محتوای باکیفیت مورد نیاز برای رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی هدف خود را نداشته باشید. تحلیل محتوا و استراتژی به شما نقشه راه رسیدن به رتبه های بالاتر را می دهد.
بهینه سازی روی صفحه
این سرویسها محتوایی را که از قبل برای کلمات کلیدی و مضامینی که میخواهید رتبهبندی کنید، بهینه میکنند. اقدامات شامل به روز رسانی عنوان، افزودن کلمات کلیدی هدفمند به کپی اصلی، استفاده از تصاویر جذاب و بهینه سازی طرح بندی صفحه برای تعامل است.
بهینه سازی خارج از سایت
عوامل خارج از وب سایت شما نیز بر رتبه شما تأثیر می گذارد. اینها شامل تعداد بک لینک های اشاره شده به سایت شما از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد، بهینه سازی کسب و کار گوگل، مدیریت شهرت، بهینه سازی سایت بررسی، و بهبود دارایی رسانه های اجتماعی است. هنگامی که محتوای عالی دارید، بهینه سازی خارج از سایت به تقویت محتوای شما و در نهایت افزایش ترافیک موتورهای جستجو کمک می کند.
گزارش نویسی
بدون گزارش و ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد، هرگز تاثیر کامل تلاش های سخت خود را نخواهید فهمید. کارشناسان سئو به طور مداوم رتبهبندی کلمات کلیدی، ترافیک سایت ارگانیک، روند جستجو، بک لینکها و تستهای تشخیصی را برای اندازهگیری و یادگیری از ابتکارات سئوی شما نظارت میکنند. نظارت زیاد است و همه ابزارها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. با همکاری با متخصصین در این زمینه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی زیادی کنید.